KOMUNIKACJA I INTEGRACJA

Wierzymy, że komunikacja jest jednym z kluczowych elementów efektywnego zarządzania. Interesują nas tylko efektywne wdrożenia, nie prowadzimy ich bez dobrze przygotowanej i realizowanej komunikacji. Integracja jako odpowiedź na potrzebę wyzwalania z ludzi energii i wykorzystywania jej do budowania praktycznych.

1. Strategia komunikacyjna Firmy

  • audyt polityki informacyjnej Firmy
  • wnioski poaudytowe
  • weryfikacja polityki informacyjnej Firmy zgodnie z jej celami strategicznymi
  • wytyczne do poszczególnych streamów komunikacji

2. Komunikacja wewnętrzna (KW)

  • audyt KW
    • cele KW
    • grupy docelowe i ich potrzeby
    • narzędzia
    • kluczowe przekazy
    • rola menedżerów w procesie KW
  • wskazanie celów i roli KW wynikających ze strategii Firmy
  • program dostosowania KW do potrzeb Firmy
  • określenie kluczowych grup docelowych i ich potrzeb
  • plan KW
  • określenie kluczowych warunków sukcesu dla osiągnięcia celów KW
    • wypracowanie optymalnej struktury organizacyjnej obszaru
    • weryfikacja zasobów
    • KW elementem kultury organizacyjnej Firmy
    • nadanie przez Zarząd odpowiedniej rangi KW w Firmie
  • nadzór / realizacja / wsparcie wdrożenia planu KW

3. Komunikacja zewnętrzna (KZ)

  • audyt KZ
  • wskazanie celów i roli KZ wynikających ze strategii Firmy
  • dostosowanie zasobów do potrzeb kluczowych interesariuszy
  • opracowanie procedury komunikacji kryzysowej
  • plan KZ
  • określenie kluczowych warunków sukcesu dla osiągnięcia celów KZ
  • nadzór / realizacja / wsparcie wdrożenia planu KZ

4. Komunikacja społeczna (KS)

  • audyt działań w zakresie KS
  • określenie roli i celów KS w ramach polityki informacyjnej Firmy
  • przypisanie planu działań KS do konkretnego projektu w Firmie
  • dedykowanie struktury do realizacji wskazanych celów
  • dostosowanie zasobów do potrzeb kluczowych interesariuszy
  • plan KS jako element planu KZ
  • określenie kluczowych warunków sukcesu dla osiągnięcia celów KS
  • nadzór / realizacja / wsparcie wdrożenia planu KS

5. Kultura korporacyjna (KK)

  • audyt nastrojów i potrzeb pracowników
  • wnioski i rekomendacje poaudytowe jako fundament do rekonstrukcji celów KW
  • wspólna platforma celów KK i KW
  • KW narzędziem do budowania KK

BPI Polska

 

  •  
  •  
  •  
  • lien_linkedinlien_twitter 
BPI group Poland
48 (22) 507 80 20, bpipolska@bpi-group.com
Puławska 39 lok. 5, 02-508 Warszawa woj. mazowieckie
NIP: 5252193308